piątek, 21 września 2012

37.Ania Matlewska

Hejka!
Dzisiaj dostałam kolejny autograf. Tak na zakończenie tygodnia dostałam autograf od Ani Matlewskiej, Jestem strasznie zadowolona z tego autografu bo uwielbiam jak ona tańczy i podziwiam jej waleczność dzięki której dostała się do programu YCD7. Ania przeczytała moją wiadomość bo dostałam trzy autgorafy. Dwa z dedykacją dla mnie < chodź nie musiała dwóch> i jeden bez dedykacji < tak jak po prosiłam> i dołączyła do tego wszystkiego list. Zdjęcie bez dedykacji jest do Wymiany. 

Ania Matlewska
                                                          1.
 2. 
3.





Kto: Ania Matlewska
Co wysłałam: wiadomość na facebooku
Kiedy wysłałam: 15.09.2012
Kiedy dostałam:21.09.2012
Oryginał: Tak
Dedyk: Na dwóch tak na jednym nie ; )
Ps. Zdjęcie bez dedykacji jest do WYMIANY.  Kto chętny niech pisze na adres: oliwia9911@op.pl lub na  GG
44565663
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz