poniedziałek, 2 lipca 2012

24.Aleksandra "Alexandra" Jabłonka,         25.Reprezentacja Polski 2012r.

Hejka!
Dzisiaj bardzo dużo listów przyszło do mojej skrzynki. Było ich 6 :D. 4 do taty i 2 do mnie. To były autografy od: Aleksandry Jabłonki i PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej) czyli Reprezentacja Polski 2012.

Aleksandra "Alexandra" Jabłonka 














Kto: Aleksandra "Alexandra" Jabłonka-piosenkarka
Co wysłałam: List
Kiedy wysłałam:11.06.2012
Kiedy dostałam: 02.07.2012
Oryginał: Tak
Dedyk:Tak


Reprezentacja Polski 2012























Kto:Reprezentacja Polski 201-piłkarze
Co wysłałam:@
Kiedy wysłałam:25.06.2012
Kiedy dostałam:02.07.2012
Oryginał:Nie
Dedyk:Nie

Ps.Jeżeli ktoś jest zainteresowany takim autografem niech do mnie piszę na @ oliwia9911@op.pl. Mam takie dwa autografy więc mogę się wymienić.

Mam do was jeszcze jedną prośbę. Możecie mi powiedzieć co oznacza skrót PP, bo dużo osób tak piszę a ja nie mam pojęcia co to oznacza. Piszcie mi o NN.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Gratulacje!! oba grafy są świetne i zazdroszczę ci :) Zapraszam do mnie na NN
    Pozdrawiam
    Adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i pozdrawiam. Co do PP jest to Pre Print czyli autograf nadrukowany maszynowo, nie oryginalnie zlozony. Mam nadzieje ze pomoglam. Takie autografy zwykle mozna sdostac ze studia fanmail lub celebrity merchandise.
    zapraszam do siebie. http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń