piątek, 6 lipca 2012

26. Małgorzata Andrzejewicz :D

Dzisiaj dostałam kolejny autograf od Gosi Andrzejewicz. Jak wam mijają wakacje??? Możecie mnie uznać za dziwną ale mi się na razie nudzi xD a wam??? Przy okazji chciałabym podziękować Adamowi za 2 miejsce w konkursie i bardzo proszę informujcie mnie o swoich konkursach chętnie się do nich zgłoszę. :D

Gosia Andrzejewicz













Kto:Gosia Andrzejewicz-wokaliska
Co wysłałam:List
Kiedy wysłałam: Bardzoo Dawno xD
Kiedy dostałam:06.05.2012
Oryginał:Tak
Dedyk: Nie

Ps. Życzę wszystkim udanego Dnia Pocałunków <3

1 komentarz:

  1. Gratuluję Ci autografu, też od niej mam piękne zdjęcie:) a ja siedzę w domu i chodzę na basen a w sierpniu jadę do Wisły na tydzień ;) zapraszam do mnie na dzisiejszą NN :)
    Pozdrawiam Adam :))

    OdpowiedzUsuń