poniedziałek, 1 października 2012

39.Daria Widawska + konkurs!

Hejka!
Dzisiaj dostałam kolejny autograf. Jestem strasznie zadowolona bo bardzo lubię tą aktorkę: Darię Widawską.

Daria Widawska
















Kto: Daria Widawsa
Co wysłała: List
Kiedy wysłałam:27.08.2012
Kiedy dostałam:1.10.12
Oryginał:Tak
Dedyk:Jedno tak drugie nie tak chciałam
Ps.Drugie zdjęcie (bez dedykacji) jest na wymianę.

A teraz konkurs!

Tak na rozpoczęcie października ogłaszam konkurs. Nie wiem czy trudne czy łatwe.
Konkurs polegga na tym aby opisać swój wymarzony autograf (lub który już masz w swojej kolekcji) od aktoraa/aktorki,piosenkarza/piosenkarki i sportowca/sporcmenki. Odrazu mówię trzeba opisać 3 AUTOGRAFY a nie wybrać sb!!!! Konkurs trwa do 19.10.12.! Odpowiedzi wysyłajcie na @ oliwia9911@op.pl.

Życzę powodzenia! : )

3 komentarze:

  1. A jakie są nagrody ?:)
    Heh, postaram się wziaść udział :)
    I Oczywiscie serdeczni Ci gratuluję tego oto autografu od P. Dari *_* Uwielbiam tą aktorke!

    OdpowiedzUsuń
  2. To niespodzianka jakie są nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam i gratuluję grafu :)

    OdpowiedzUsuń