czwartek, 11 października 2012

Kristen Stewart <znowu>


Hejka,dzisiaj dostałam autograf ze studia Fan Mail. Bardzo się cieszę bo często mi pisano że wiadomość nie dotarła a jak się okazało jedna z nich dotarła. Bardzo się cieszę, chodź dawno to wysłąłam i mam już z wymiany jeden. Więc ten będzie do wymiany :)

Kristen Stewart



















Kto:Kristen Stewart
Co wysłałam; @
Kiedy wysłałam: ?
Kiedy dostałam:11.10.2012
Oryginał:Nie
Dedyk:Nie

Ps. Przypominam o konkursie!!! Może główną nagrodą będzie ten oto autograf? Jeszcze nie wiem ale serdecznie zapraszam :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję, na pewno się zgłoszę do konkursu;) a tymczasem u mnie wyniki konkursu, zapraszam
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje i zapraszam do mnie autografy-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nowa notka http://autografycatharine.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń